11.8.2010

Nahkatakkisesta tytöstä


Olen ollut aina hyvin ujo ja arka, nykyään vielä enemmän kuin ennen.

Pienenä puhuin itsestäni usein kolmannessa persoonassa.

Ja minusta olisi ollut hauskaa olla poika.

Viisivuotiaana huomasin pitäväni enemmän tytöistä, 
mutta tunnustin sen vasta kymmenen vuotta myöhemmin.

Etenkin lapsena olin kova valehtelemaan ja huijaamaan muita.

Mikä luultavasti selittääkin sen, miksi nenäni on kasvanut niin paljon viime vuosien aikana.

Sairastan masennusta ja epätyypillistä syömishäiriötä, joista en näytä pääsevän yli.

Silmieni verkkokalvot ovat täynnä reikiä, ja joudun käymään 
säännöllisesti laserhoidoissa, jotten sokeutuisi.

Pelkään lukemattomia asioita ja toisinaan saatan olla jopa hieman vainoharhainen.

Pakenen todellisuutta liiankin paljon.

Maailmani rakentuu saduista, vanhoista piirretyistä ja kirjoista.

Elämäni suurimpiin rakkauksiin kuuluvat kahvi, 
Disneyn animaatiot, Tove Jansson ja Joni Mitchell. 

Haluaisin asua yksin suuressa kartanossa tai vaihtoehtoisesti pienellä, suojaisalla luodolla.

Huonoimpia puoliani ovat itsekkyys, laiskuus ja itsepäisyys.

Saatan vaikuttaa kyynisemmältä kuin mitä oikeasti olen.

Muistutan erehdyttävästi Nalle Puhin Ihaata.

Olen ollut kaksi kertaa rakastunut.

Pelkään miehiä. 

Kaunotar ja hirviö saa minut aina itkemään.

Soitin pianoa kymmenen vuotta ja sen lopettaminen 
kaduttaa minua vasta nyt.

Jumalat juhlivat öisin sai minut kirjoittamaan ensimmäiset runoni.

Olen hyvin taikauskoinen.

Näen monia asioita ennalta.

En näytä koskaan aikuistuvan.

Kotona pukeudun tavallisesti Hello Kitty -vaatteisiin.

Serkkujen kanssa heittäydymme usein lapsiksi ja suunnittelemme
vieläkin erilaisia jäyniä muille.

Keräilen persoonallisia mukeja.

Syön hyvin harvoin lämmintä ruokaa.

Päivisin minua pitävät elossa haaveilu ja Twin Peaks.

Eristäydyn liikaa ja haluisin olla parempi ystävä.  

7 kommenttia:

Kelvoton kirjoitti...

mutta onneksi meidän ei ikinä tarvitse kasvaa aikuisiksi.

alice kirjoitti...

meidän kaikkien sisällä asuu pieni peter pan.

Leena kirjoitti...

Mäki tajusin kouluun mennessä että tykkään kans tytöistäkin, en kyllä kertonu kenellekään, mutta en pitäny sitä mitenkää outonakaan. Mäki rakastan Disney leffoi<3 Mulla on MELKEIN kaikki, muutama vanha puuttuu ja aika lail uusia vois ostaa dvdnä.. eikä mustakaan kauheen aikuselta tunnu vaikka täytänki pian 22.. =/

mandy kirjoitti...

Juu tosiaan mä palasin, ei tästä pääse yli eikä ympäri. :/ Oot perustanut uuden blogin, ihanaa. Liityin heti lukijaksi! Aijaa paljonkos se sun painos jos saan udella?

Anonyymi kirjoitti...

Ihan kuin minä..

Anonyymi kirjoitti...

minä kyllä jotenkin aina aavistin sun suuntautumisen koska.. pussasit mua joskus ala-asteella :)

minäkin haluaisin että olisin (ollut) parempi ystävä sinulle. kunpa ei olisi vielä liian myöhäistä.

Varpushaukka kirjoitti...

heh, mun suuntautuminen ei tosiaan tainnut olla kovinkaan suuri yllätys muille kuin ehkä vanhemmilleni. ja tuo pussaaminen tuli juuri mieleeni tuossa vähän aikaa sitten; olit niin söpö siinä sinisessä pipossa : DD

etkä sinä todellakaan mikään huono ystävä ollut, päinvastoin <3